سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل دیوانه

سایت پارسی دانلود یکی از سایتهای بنام در زمینه دانلود است که اکثر کاربران ایرانی با این سایت آشنایی دارند . این سایت در زمینه دانلود فیلم و سریال با رعایت حق کپی رایت و همچنین قوانین جمهوری اسلامی ایران و فیلترینگ سعی میکند فیلمها و سریالهای به روز و جدید و همچنین فیلمهای قدیمی و کمیاب را در سایت قرار دهد .

دانلود بازی

از دیگر بخش های پرطرفدار سایت بخش دانلود بازی و انیمیشن هست که در این بخش هم سعی بر آن شده تا به روز بوده و بازی ها و انیمیشن های جدید و محبوب را به کاربران سایت ارائه دهیم .
همچنین سایت پارسی دانلود با استفاده از سرورهای قدرتمند ساپورت می شود و لینکهای دانلود بدون مشکل و با سرعت و امنیت بالا در اختیار کاربران قرار می دهد .


برای همیشه از کابوس حفظ لغات و فراموشی بعد از آن خلاص شوید!?

دانلود رایگان جزوه کدینگ 1100
گاهی با شکستن یک کلمه می توان به قسمتی آشنا رسید که به خاطر سپردن ان کلمه را برای ما راحت می کند و گاهی نیز با اضافه کردن بخشی به ان کلمه می توان به این هدف رسید. گاهی کلمه مورد نظر شبیه به کلمه ای در زبان مادری یا گویش های ترکی، لری، شمالی… می باشد که ما را در با خاطر سپردن ان کلمه کمک می کند. البته می توان گاهی مثال های خنده دار و طنز و عجیب نیز از کلمه ی مورد نظر ایجاد کرد. پیدا کردن الگوهای جذابی که کلمه مورد نظر را در ذهن ما حک کند اساس این روش است! نتیجه کار شگفت انگیز است! لغاتی که به این روش به خاطر سپرده شود هرگز تا سالیان سال فراموش نخواهند شد! دانلود رایگان جزوه کدینگ تافل. این مجموعه برای تمامی افراد با هر سطح زبانی که از روش های معمولی کلافه شده اند یا قصد شرکت در ازمون های تافل، کارشناسی ارشد و … را دارند به شدت توصیه می شود. اسم این روش کدینگ، کدبندی، کدگذاری و رمزگذاری لغات می باشد.

رمزگذاری و کدینگ لغات TOEFL و رمزگذاری و کدینگ لغات 1100 رایگان!!!
نمونه ای از لغات کدبندی شده:

Jibe : کد: (خرجت باید با جیبت هماهنگ باشه) = < معنی لغت:موافقت کردن ، تطبیق کردن >

Aberrant : کد: (ادم های رانت خوار ادم هایی گمراه و بی آبرو هستند) = < معنی لغت: گمراه ، منحرف>

numerous : کد: (تعداد نامه رسان های شهر تهران زیاد است) = <معنی لغت: زیاد،متعدد >

qualify : کد: (جنس های با quality(با کیفیت) شایسته خرید هستند) = < معنی لغت: شایسته، با لیاقت >

obvious : کد: (اب زلال و شفاف است) = < معنی لغت: واضح-شفاف>
برای دانلود رایگان جزوه کدینگ 1100 اینجا کلیک کنید.