سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل دیوانه

نظر

خرید گیفت کارت از فروشگاه گیفت کارت باز دات کام

با عرض سلام خدمت شما خواننده گرامی ، بارها پیش آمده است که کاربران به دنبال یک سایت مطمئن جهتخرید گیفت کارت و خرید اپل ایدی می باشند که به همین منظور ما در این پست قصد داریم بزرگترین فروشگاه گیفت کارت ایران را به آدرس اینترنتی giftcardbaz.com     به شما معرفی نماییم .          با ما همراه باشید تا به معرفی محصولات ارائه شده و خدمات این سایت بپردازیم .

خرید گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت ابتدا به آدرس اینترنتی giftcardbaz.com     رفته سپس از قسمت دسته محصولات محصول خود را به طور مثال گیفت کارت آیتونز انتخاب کرده و خود محصول را به طور مثال گیفت کارت 5 دلاری آیتونز اپل امریکا انتخاب کنید . سپس ایمیل و شماره تلفن خود را واریز کرده و روی گزینه پرداخت انلاین ( پرداخت صورتحساب ) کلیک کنید ، در صورتی که خرید اول شما از این سایت باشد نیاز به احراز هویت دارید . به همین منظور ابتدا روی گزینه ارسال کد احراز هویت کلیک کنید تا کدی به خط شما ارسال گردد سپس کد را در باکس مربوطه وارد نمایید تا بتوانید به مرحله درگاه پرداخت وارد شده و اقدام به ثبت پرداخت انلاین کنید . در صورتی که پرداخت شما موفق باشد بعد از خرید کد گیفت کارت به شما نمایش داده می شود. در صورتی که پرداخت ناموفق شده باشد دوباره اقدام به خرید گیفت کارت کنید .

نکته : حتما هنگام خرید فیلترشکن خود را خاموش کنید ، منظور این است با آی پی ایران خرید کنید .



فروشگاه آنلاین گیفت کارت باز دات کام دارای نماد اعتماد الکترونیکی 2 ستاره بوده وهمین طور دارای SSL     جهت رمز نگاری کامل اطلاعات مشتریان می باشد . طی سالیان اخیر افراد زیادی از فروشگاه ما خرید نموده و ما را به دوستان خود معرفی می کنند . فروشگاه ما قسمت وبلاگ کاملی دارد که آموزش ها و مطالب با کیفیت در حوزه موبایل ، کامپیوتر ، بازی های رایانه ای ، اپلیکیشن های موبایلی و ... را در وبلاگ گیفت کارت باز دات کام معرفی می کند .

خرید گیفت کارت ارزان از گیفت کارت باز دات کام

گیفت کارت های تهیه شده در فروشگاه از معتبرترین مراکز عمده در سراسر جهان به خصوص آمریکا می باشد و برای افرادی که نیاز به خرید گیفت کارت عمده از فروشگاه ما دارند می توانند به پشتیبانی سایت به آدرس giftcardbaz@gmail.com     ایمیل زده تا لیست قیمت گیفت کارت عمده برایشان ارسال گردد .

محصولات قابل ارائه در فروشگاه گیفت کارت باز دات کام

گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت گوگل پلی 

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت آمازون

گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت مایکروسافت

گیفت کارت بتل نت

گیفت کارت ویزا

گیفت کارت مستر

ویزا کارت مجازی

مستر کارت مجازی

اکانت پلی استیشن پلاس

اکانت ایکس باکس لایو گلد

اپل آیدی

و صد ها گیفت کارت دیگه مثل گیفت کارت آیتونز اروپا ، گیفت کارت آیتونز کانادا ، گیفت کارت پلی استیشن انگلیس ، گیفت کارت گوگل پلی استرالیا و ... که می توانید با مراجعه به صفحه اول فروشگاه گیفت کارت باز دات کام به ادرس اینترنتی giftcardbaz.com     اقدام به خرید کنید .

امکانات و قابلیتهای ویژه وبسایت گیفت کارت باز 

 

تغییر سطح قیمت بصورت خودکار : 

 

این بخش برای حمایت از خریداران و همکاران در سایت راه اندازی شده است و بر اساس حجم خرید شما قیمت قابل نمایش تغییر خواهد یافت. در این فروشگاه محصولات دارای 3 سطح قیمتی می باشند که توضیح آن به شرح زیر است: 

سطح اول : قیمت پیش فرض برای خریداران 

سطح دوم : قیمت مشتریان پر مصرف 

سطح سوم : قیمت همکاران و فروشندگان گیفت کارت

 

پنل همکاری در فروش راهی برای کسب درآمد 

 

        تمامی کاربران و افرادی که علاقمند به فروش گیفت کارت های اپل ، گوگل و … می باشند می توانند عضو سیستم ما شده و با دریافت لینک مخصوص به خود شروع به بازاریابی کرده و در صورتی که هر فردی روی اون لینک کلیک کرده و کمتر از 48 ساعت از وبسایت خرید کند پورسانت خود را دریافت می کنید . این شیوه برای کسانی که خود گیفت کارت مصرف کرده و دوستانشان گیفت کارت مصرف می کنند شیوه ای عالی بوده و حتی منجر به درآمد زایی کاربر می شود . از این طریق می توانید بدون نیاز به هیچ سرمایه ای شروع به بازاریابی و کسب درآمد کنید .